El pròxim dissabte 10 de juny es realitza la sèptima edició del Mercat de les Espècies d’Argençola, enguany amb el Saüc com a protagonista. En el sí del mercat es realitzarà la jornada tècnica “Botànica a la Cuina. Espècies, herbes i flors” amb l’objectiu de donar a conèixer i recuperar l’ús d’espècies vegetals silvestres del nostre entorn que poden ser incorporades a la gastronomia. Inclou una xerrada a càrrec d’Airy Gras, investigadora de l’IBB i membre del grup Etnobiofic amb el nom «El Saüc en les recerques etnobotàniques, la importància pels nostres informants en alimentació i medicina popular». Podeu consultar el programa complet en aquest enllaç i més informació sobre el mercat aquí.
Lloc: Argençola, Sala Polivalent
Data i horaris: dissabte 10 de juny de 8:30 h a 14 h
Organització: Ajuntament d’Argençola, El Trill
